Monday, September 26, 2016

Kansas City , Mo - Student Getuigskrifte

Kansas City, MO - Student Getuigskrifte Lees wat ons studente sê: 5.0 sterre - wat gebaseer is op 60 resensies & Ldquo; Ek was heeltemal vloer deur die oorweldigende inhoud en my beskou kompleksiteit van die saak. Maar deur die loop Ek is oortuig en gerusgestel dat dit iets wat ek kan doen. Die voorgestelde toekomstige hulp, "kan-doen" houding van die kantoor personeel en beskikbare hulpbronne het my oortuig dat ek die regte besluit geneem om voort te gaan met my leer. Ek is seker dat in die tyd, sal ek 'n suksesvolle handelaar geword en dat ek so sal my lewenskwaliteit & rdquo verbeter. Charles Harris. Oktober 2015 & Ldquo; Die klas was 'n wonderlike ervaring. Scott oor afgelewer en is baie goed ingelig oor die onderwerp. Hy was ook geduldig en het ons gehelp om te verstaan ​​die konsepte van die kursus. Ook, sal jy nie by die huis honger hulle voed jy goed !! & rdquo gaan; Terry Novotney. September 2015 & Ldquo; Die kursus sal die kennisbasis en praktiese ervaring om 'n beginner in staat stel om suksesvol handel te begin verskaf. Die personeel is beleefd en professioneel. Die instrukteurs is goed ingelig en effektief te gebruik die tyd wat beskikbaar is om te verseker alle studente verkry die kennis en praktiese ervaring te raak suksesvolle & rdquo. Alan Cobb. September 2015 & Ldquo; Ek is so deeglik tevrede met die gehalte en professionaliteit van die personeel en die instrukteurs by OTA. Elke opleidingsessie wat ek nog ooit betrokke was by het aangename, leersame en leersaam is. Dankie aan almal vir die behoud van jou kliënte betrokke en opgewonde oor deelname en strategieë mark & ​​rdquo!; Richard Phillips. Augustus 2015 & Ldquo; OTA leer jy hoe om handel te dryf: aandele, forex, termynkontrakte en opsies. Ek dink die beste ding omtrent OTA is die manier waarop hulle voortgaan om jou op hoogte met bykomende opleiding (vermoë om 'n klas te terugneem sonder enige toevoeging beheer), en weeklikse klasse op die internet te hou. Plus daar is baie (honderde) artikels en video's 24 uur per dag vir elke denkbare vraag wat jy mag hê beskikbaar. Hulle is in dit vir die langtermyn & rdquo. Jim Armstrong. Augustus 2015 & Ldquo; As jy bereid is om hard jouself werk en dissipline is, is hierdie program sal werk. Ek het geen vorige handel ervaring, maar ek is vol vertroue dat ek voorsien met die opleiding en hulpbronne om suksesvol & rdquo wees. Jordan McKinley. Augustus 2015 & Ldquo; Die onderwys ervaring by Online Trading Akademie is van onskatbare waarde en rdquo. Alison Schissler. Julie 2015 & Ldquo; Die kursus is 'n groot. Dit neem jou uit om 'n beginner en wonder wat sal gebeur met jou geld op elke mark neiging of groot nuus storie. Hulle lei jou na 'ontwikkeling 'n plan ", sodat jy jou risiko kan verlaag, jou inkomste te verhoog en te beveilig jou rykdom vir die toekoms. Dit gee jou die vertroue en veiligheid meer pro-aktiewe belegging te doen met jou finansies. Dit wys jou hoeveel geld jy maak nie deur jou huidige adviseurs & rdquo. Greg Williams. Julie 2015 & Ldquo; As jy wil 'n bietjie tyd neem om 'n baie waardevolle en winsgewende werklike wêreld vaardighede aan te leer, dit is die toppunt van die ware Jakob & rdquo. Joe Derleth. Junie 2015 & Ldquo; Ek het dit baie geniet om hierdie klas. Ek voel nou asof ek my pad te verstaan ​​om 'n professionele handelaar geword. Ek is baie opgewonde oor die gemeenskap wat jy langs die pad om jou te ondersteun deur jou reis & rdquo. Keith Varney. Junie 2015 & Ldquo; Ek is opreg dankbaar dat ek OTA het gevind van luister na Power Trading Radio op die praatjie stasie op Saterdae en Sondae. Hierdie kursusse lewe verander vir my in dat ek voel bemagtig om nie net my portefeulje te bestuur nie, maar om dramaties my Holdings verhoog. Dit is waar dat die "rykes ryker 'as gevolg van hierdie 'n gespesialiseerde kennis en OTA het die hele pakket & rdquo!; Debra Schott. mag 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie (Kansas City, MO gebied) is 'n baie goed-run leer organisasie. Ek sou hoogs hierdie akademie beveel om mense wat wil om te leer of relearn en verstaan ​​meer oor hoe bate markte werk. Ek dink dit is belangrik om te weet hoe om 'n mens se eie finansiële bates te bestuur, en hierdie akademie is baie goed in die onderrig in hierdie gebied. Ek verwag 'n baie goeie resultate in my finansiële toekoms met betrekking tot langtermynbeleggings en kort termyn inkomste geleenthede. & Rdquo; Joni Riffle. mag 2015 & Ldquo; Die hele ervaring was positief. . Ek het nie 'n teleurstelling of negatiewe ding om te sê & rdquo het; Annette Krohn. April 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie het my 'n baie positiewe insig in my toekomstige finansiële potensiaal vir beide inkomste en rykdom gegee. Hierdie ervaring het verstommend, en ek het maar net begin! Ek wens ek het hierdie kragtige inligting jare gelede geleer !! & rdquo; & Ldquo; As 'n pastoor wat belê in die lewens van mense, ek weet dat dit een van die beste beleggings wat ek gemaak het in myself, want ek Teologie Skool voltooi. Die inligting wat tydens die klas my toegerus om voorbereid te wees om my handel doelwitte te stel en te handel begin. Hierdie geleentheid het 'n antwoord op gebed nie! Dit het my gehelp om ook die waarheid van die spreekwoord verstaan ​​"A fool en sy geld is gou geskei." Thomas Tusser. Selfs al is hierdie aanhaling is nie-Bybelse, ek wil nie dom met dit wat God aan my toevertrou het om te wees! So, moenie 'n gek nie, kom om handel skool! Kapelaan Ken Moore & rdquo; Kenneth Moore. Maart 2015 & Ldquo; Groot leeromgewing en baie goed georganiseer leermateriaal te gebruik & rdquo. Carolyn Payne. Februarie 2015 & Ldquo; OTA leer 'n kern strategie wat jou in staat stel om baie bateklasse handel. Daarbenewens het die instrukteurs bring 'n ryk en gevarieerde agtergrond aan elke klas. Dit laat die student in staat om baie subtiel variasies van die saak te ondersoek om die plan wat hulle die beste pas by & rdquo vind. Joe Ketcherside. Februarie 2015 & Ldquo; Die Online Trading Akademie is werklik 'n unieke manier om te leer oor-beurs en die pad na groter welvaart deur middel van die dag handel. Die gehalte van die onderrig en die instrukteurs was uitstekend. Ek voel gelukkig die geleentheid om hul aanvanklike handel kursus & rdquo aandag te gee aan gehad het. Wendell Harkleroad. Februarie 2015 & Ldquo; ". Aha-oomblik" Byna elke dag van die opleiding wat ek het 'n Meer geleer hierdie week as ek in al my vorige pogings om te leer hoe om handel te dryf en rdquo. Daniel Groveman. Januarie 2015 & Ldquo; Die inligting wat ek gekry by OTA is lewensveranderend. OTA filters uit wat jy nie nodig het om te weet, en gee jou die gereedskap om 'n suksesvolle belegger. Ek sou dit aanbeveel aan enigiemand & rdquo!; Jay Warren. Januarie 2015 & Ldquo; Online Trading Akademie doen 'n groot taak in die breek dinge af na die basiese beginsels. Die fasiliteit is baie skoon en gemaklik gehou. Die instrukteurs en opvoeders doen die beste wat hulle kan om iets wat lyk so buitelandse geword iets enigiemand kan verstaan ​​& rdquo maak. Tobias Scheffler. Januarie 2015 & Ldquo; OTA is 'n uitstekende skool om werklik te leer hoe om handel te dryf in die markte. Met hierdie opleiding, kan jy seker wees om dit te doen en wanneer die handel in al die markte, want volgende sekere reëls sal hierdie verseker wees. Skakel emosie in die handel in die markte en rdquo.


No comments:

Post a Comment