Friday, September 30, 2016

Guide To Business Planning

Vertaling 'n geïnspireerde idee in 'n robuuste sakeplan 005 Porter se Vyf Kragte Die Vyf magte was gevolgtrekkings Porter se verslag oor die redes vir verskillende vlakke van mededinging, en dus winsgewendheid, in verskillende bedrywe. Hulle is empiries afgelei, naamlik deur waarneming van die werklike maatskappye in real markte, eerder as die gevolg van ekonomiese analise. Porter se Vyf Kragte is 'n nuttige generiese struktuur vir denke oor die aard van nywerhede. Die definisie van 'n bedryf is soos volg: "Die groep maatskappye vervaardiging van produkte wat naby plaasvervangers vir mekaar is" Michael Porter - Mededingende strategie Die begrip van die struktuur van 'n bedryf is die basis vir die formulering van mededingende strategie. Die werk van Porter bied 'n analitiese raamwerk vir die ontleding van die strukturele faktore wat toestand kompetisie binne 'n bedryf en stel 'n paar generiese mededingende strategieë. Porter se 5 kragte verskaf 'n raamwerk vir ontleding van hierdie strukturele faktore. 'N bedryf is nie 'n geslote sisteem, mededingers uitgang en gaan, en verskaffers en kopers het 'n groot invloed op die vooruitsigte en winsgewendheid van die bedryf. Maar Porter wys daarop dat die struktuur van 'n bedryf nie sal verander in die kort termyn. Bedryf struktuur is iets wat ongeag die algemene ekonomiese klimaat of korttermyn skommelinge in die aanvraag fundamenteel beïnvloed opbrengs op belegging. Strukturele verandering is stadig en dikwels geassosieer met politieke en arbeid konflik. Strukturele faktore word dikwels aangehaal as terughou ontwikkeling en in sommige gevalle regerings maak fondse beskikbaar is om sosiale probleme wat veroorsaak word deur strukturele verandering te versag. Bedreiging van nuwe deelnemers Nuwe toetreders tot 'n bedryf voeg kapasiteit en as die bykomende kapasiteit groter as groei in die vraag sal hierdie winsgewendheid verminder. Die bedreiging van nuwe toetreders is laag in gevalle waar: nywerhede is kapitaalintensief skaalvoordele is 'n belangrike faktor toegang tot hulpbronne is beperk, bv mynboukonsessies, beperkte radio spektrum, patente toegang tot die verspreiding is problematies skakel koper se koste is hoog Nuwe toetreders kan nie probeer om die waardeketting van bestaande ondernemings te herhaal, maar fokus op sekere aktiwiteite waar hindernisse vir toetrede is laer. Byvoorbeeld, kan 'n firma die mark te betree vir 'n produk, maar subkontrakteer die vervaardiging van 'n lae koste vervaardig en konsentreer op RD, verkope en bemarking en verspreiding. 'N Besigheid wat skaalvoordele bereik in een bedryf in staat kan wees om hierdie ekonomieë van toepassing op 'n ander bedryf. 'N Voorbeeld sou 'n elektrisiteit kleinhandel verspreider wat ook begin om kleinhandel gas en telefoon dienste, dus gebruik te maak van bestaande meterlesing personeel en rekeningstelsels wees. Die doel van die kompetisie strategie moet wees om nuwe toetreders te skrik as dit moontlik is. Waar skaal ekonomieë is belangrik, pryse is 'n belangrike wapen. Maar wanneer pryse geword roofsugtige reguleerders is geneig om in te gryp om nuwe toetreders te beskerm. In die algemeen, regerings poog om die kompetisie en stap in waar strukturele faktore voorkom mededinging van opkomende bevorder. 'N Voorbeeld is die roomys bedryf waar sekere vervaardig verskaf vrieskaste aan kleinhandelaars en verhinder hulle gebruik vir ander handelsmerke. Ingryping deur die regering verwyder hierdie versperring vir toetrede. Bekleërs moet versigtig oordeel hoe om strukturele faktore gebruik as 'n versperring vir toetrede; gebruik sonder politieke bewustheid, kan strategieë wat daarop gemik is om nuwe toetreders te voorkom backfire. Bedingingsmag van kopers Die pryse wat jy kan kry die grootste enkele invloed op die winsgewendheid van jou besigheid. In die meeste gevalle kopers rond vir die beste pryse en dus oefen afwaartse druk op pryse. Daar is 'n aantal faktore wat die krag kopers verhoog: Skakel koste is laag, wat geneig is om die saak met kommoditeit produkte. Daarom is die mate waarin produkte onderskei kan word, sal 'n direkte impak op pryse het. Dit is veral waar vir die verbruikers produkte waar brandmerk is 'n belangrike onderskeid. Kopers is groot in vergelyking met die verskaffing van die industrie. Byvoorbeeld, boere verkoop aan n paar groot supermarkte ly aan hierdie. In besigheid tot besigheid bemark kopers het die opsie om die vervaardiging van die produk in die huis, dit wil sê uit te brei hul waardeketting agteruit. Nie net is dit 'n geloofwaardige bedreiging, maar dit het ook die kopers se kennis van die verskaffers se koste te verhoog. Kennis van koste verskaffers aansienlik verhoog die bedingingsposisie van kopers. Die bedreiging van Plaasvervangers Plaasvervanger produkte is produkte wat dieselfde funksie verrig of te bevredig dieselfde behoefte as 'n bestaande produk. Die bedreiging van substituutprodukte is veral ernstig as die plaasvervanger produk is goedkoper of meer koste-effektiewe. Hele nywerhede is uitgewis deur plaasvervangers, byvoorbeeld in Europa die vervanging van sy deur viskose rayon. In die telekommunikasiebedryf het sellulêre netwerke vaste netwerke en nou verskeie draadlose toegang tegnologie kompeteer met GSM / UMTS toegang verbygesteek. UMA tegnologie en VoIP is geneig om die tradisionele vertikaal geïntegreerde telekommunikasie-operateur model ontwrig. 'N strategie om te gaan met mededinging van plaasvervangers is om te begin om of die verskaffing ook die plaasvervanger. 'N plaasvervanger kan net dreig deel van die waardeketting, dit wil sê eintlik maak van die produk, maar logistieke, kleinhandel en brandmerk bly onaangeraak. Sulke strategie is 'n opsie wanneer jy met vervaardigde produkte, maar kan ook werk in die dienstesektor. Byvoorbeeld, op kort intercity roetes die Duitse lugredery Lufthansa bied 'n plaaslike "vlug" dit is eintlik 'n treinreis of 'n bus trip. Die definisie van 'n plaasvervanger produk kan eerder wye getrek en sluit direk mededingende produkte en redelik onverwante produkte. Besteebare inkomste is beperk en al die maatskappye wat produkte en dienste te verkoop aan verbruikers te kompeteer vir dieselfde beperkte pot van die geld. Om te gaan met hierdie, kan mededingers in 'n bedryf besluit om gesamentlik te streef 'n generiese advertensieveldtog, byvoorbeeld 'n advertensie veldtog vir die Franse wyn in die algemeen eerder vir 'n spesifieke handelsmerk. Bedingingsmag van Verskaffers Die magsbalans tussen verskaffers en die verskaf bedryf is 'n funksie van die relatiewe fragmentasie. Byvoorbeeld, in 'n bedryf met baie klein verskaffers en 'n paar groot kopers, die bedingingsmag van verskaffers sal swak wees. Laasgenoemde punt geld veral vir arbeid. Dit is die rede waarom baie maatskappye probeer om die krag van vakbonde te beperk en probeer om kollektiewe bedinging te vermy. In bedrywe waar insette is commoditised en waar daar genoeg beskikbaarheid van plaasvervangers, met dien verstande skakel koste is redelik, die vermoë van verskaffers om pryse te verhoog is beperk. Sekere strategieë, soos net-betyds vervaardiging, of selfs net hou lae voorrade, verhoog afhanklikheid van verskaffers. 'N Strategie om die bedingingsmag van verskaffers te verminder is om 'n diverse basis van verskaffers in stand te hou. Dit beteken verskaffers moet nie te veel gedruk word, te erken dat die verhouding tussen die bedryf en sy verskaffers is simbiotiese. Die operasionele uitgawes van jou wins en verlies rekening moet aangebied word in 'n voldoende vlak van detail te hoofkategorieë uitgawes te identifiseer. Die bedingingsmag van verskaffers vir hierdie dienste of goedere moet aangespreek word in detail, en by uitstek daar 'n ontleding van die tendens in die prys moet wees. Wedywering Onder bestaande firmas Die intensiteit van die kompetisie, of wedywering, sal 'n beduidende impak op die vermoë om voldoende marge te genereer. Die intensiteit van wedywering of mededinging tussen maatskappye meeding in dieselfde bedryf is afhanklik van 'n aantal faktore: Bedrywe met een dominante firma is geneig om meer stabiel as gefragmenteerde bedrywe waar een deelnemer kan probeer om oorheersing te bereik te wees. Die graad van konsentrasie of die mate waarin die bedryf is monopolistiese is 'n belangrike aspek van hoe mededingers is waarskynlik om op te tree. Byvoorbeeld, in 'n oligopolistiese situasie, soos telekommunikasie netwerke, prysoorloë moet vermy word. Te vermy, terwyl prysvasstelling, kan mededingers uitstuur pryse seine om te beweeg na 'n nuwe vlak van laer of hoër pryse. As 'n bedryf tot stilstand kom groei, vir enige deelnemer die enigste manier van groei is deur die neem van markaandeel, sal dit wil sê die kompetisie verskerp totdat 'n paar mededingers uitgang of konsolidasie plaasvind. In die geval van kommoditeitsmarkte, dit wil sê ongedifferensieerde produkte soos graan of rekenaar geheue, kompetisie fokus op die prys, wat is veral skadelik vir alle vervaardigers. Waar daar ruimte vir differensiasie, sal prysmededinging laer wees. In markte waar produkte of dienste is bederfbare, kompetisie raak meer intens wanneer verkope gemaak moet word. 'N Voorbeeld is die laaste minuut somervakansie besprekings.


No comments:

Post a Comment