Monday, October 10, 2016

Insane Soul - S Emerald Randomizer Nuzlocke

Insane Soul Semen Demon Boodskappe: 869 PO Trainer Naam: Insane Soul Waarskuwing: Die volgende is 'n nie-winsgewende-fan gebaseer parodie ernstige verhaal van die spel Pokémon Emerald. Die tonele wat voorlê kan onnodige drama, abnormaal lang mure van tekste en algehele shitty gameplaying bevat. Die skepper verseker egter dat vir elke lees hierdie noodlottige warstory kry, sal 'n jong weeskind in Zimbabwe heeltemal afsydig staan ​​teenoor die bydrae bly, want, eh, ek is nie Bono. Geen diere is benadeel in die maak van hierdie Nuzlocke. Daar was egter baie pokemon ongevalle. & Gt; Staan op, jy het werk om te doen gekry & Gt; Staan nou Insane Soul: HUH? WAT HET GEBEUR? & Gt; Begin 'n nuzlocke uitdaging met 'n mal gat Randomizer Insane Soul: Wut? Wie is jy? & Gt; Ek is jou motherfucking gewete Insane Soul: Dis nonsens. Maar hoekom moet ek dit doen? Nuzlocke uitdagings is nie so veel pret, en jy altyd val dom crits. En wat selfs 'n Randomizer? * Voortgaan om kunstige se Randomizer proses te lees * Insane Soul: Ok kom ons! & Gt; Hier is die reëls van die nuzlocke uitdaging, sommige is standaard, sommige is aangepas is vir jou spesifieke «behoeftes». Nuzlocke Reëls: SpoilerTarget "> Spoiler - Enige Pokémon wat flou word dood beskou, en moet vrygelaat word of permanent doos by die PC - Die speler mag slegs vang die eerste Pokémon teëgekom in elke gebied, en niemand anders nie. As die eerste Pokémon teëgekom afgemat raak of vlug, is daar geen tweede kanse. Shinies is 'n uitsondering en legendaries kan nie gevang word. - Verskillende vloere van dieselfde grot beskou verskillende gebiede. Dieselfde reël geld vir roetes wat meer as een kant (bv Route 104 - South Side en Noord-Side) - As die eerste pokemon teëgekom is een wat jy reeds het nie, kan jy weer probeer totdat jy 'n nuwe pokemon vind. As die speler het geen sak balle wanneer hy die eerste pokemon, te sleg bevind. - Geen pokemon van dieselfde spesie moet gevang word, selfs al is 'n spesifieke een wat reeds gesterf het. - Die speler moet ook bynaam al hul Pokémon, ter wille van die vorming van sterker emosionele bande. - 'N Swart uit / wit uit word beskou as & quot; game oor & quot ;, selfs al is daar Pokémon links in die rekenaar. - Gift pokemon toegelaat - (Natuurlik) Sy verbied om sagte reset en herlaai die spel, met die hoop vir 'n beter uitdraai. - Die eerste ontmoeting met Zigzagoon / Poochyena tel nie as 'n wilde ontmoeting vir Route 101, en ook nie meer totdat jy jou Poke balle van Mei. - Verbod op die gebruik van brousels en genesing items, vertrou net op Pokémon Centers vir genesing. - As die speler het geen Pokémon dat 'n sekere gebied skuif wat nodig is om voort te gaan deur middel van 'n gegewe punt van die spel kan gebruik, kan hulle 'n ander Pokémon wat gesê veld skuif kan leer vang. Dit kan egter nie gebruik word in 'n geveg vir een of ander rede, en moet vrygelaat word, permanent doos, of migreer sodra die speler kry 'n ander Pokémon wat gesê veld skuif kan gebruik. Dagsorg is verbode, en so is die gebruik van enige gehou items, behalwe die nuwe evolusionêre kinders. - Poke balle is onbeperk. - Ter wille van Poke Center vulgarisatie, moet 'n mens veg deur elke wilde ontmoeting, as jy back tracking is 'n Pokémon Sentrum met 'n doel. 'N stryd is verby wanneer die wilde pokemon verslaan & Gt; Goed, nou hier is wanneer kak kry werklike kontant Randomizer Reëls / voorwaardes: SpoilerTarget "> Spoiler - Starter Pokemon is ten volle gekies, met die voorkoming van Legendaries. (. Bv Shadow Tag Beautifly): - dit enige Pokémon Vermoëns Pokemon vermoëns ewekansige - Dit enige TM / Tutor Aanvalle: Al hierdie skuiwe sal volledige ewekansige wees, sodat TM26 kan wees iets soos Volt Pak! HM beweeg, Swallow, spoeg, ophoop en Struggle is die uitsonderings. - Dit enige TM / Tutor Verenigbaarheid: Elke pokemon sal 'n 50% kans om die gegewe TM / HM / Tutor gegee skuif leer het. Evolutions sal altyd in staat wees om dieselfde skuiwe as sy preevo leer, plus nog 'n kans leer 50% beweeg die preevo kon nie. - Dit enige Pokémon Movesets: Hierdie een is redelik voor die hand liggend, met die uitsondering van HMS, Stockpike, spoeg, sluk en stryd. Ook, maak evolusie nie die randomisatietechnieken verander, soos aanvalle bekend tussen die twee vorms van evolusie familie gewoond verander. - Random Wild pokemon: Kom ons gaan wild, mense! - Dit enige Unieke Pokemon: Dit sal elke pokemon wat ontmoet in 'n unieke manier, wat legendaries (Weer trio) sluit dit enige, roaming pokemon (Lati tweeling), geskryf gevegte (Elektrode en Kecleon), sowel as 'n geskenk pokemon (bv Castform of Fossiele Pokémon) - Verseker dat alle pokemon verskyn: hierdie een dwing die Randomizer te probeer en gee die speler elke beskikbare ontmoeting regdeur die spel (jy sal hulle almal te sien!) - Trainer Pokemon is heeltemal random: Hierdie reël is eenvoudig, sal elke pokemon van 'n afrigter te verander, insluitend met rematches. Die aantal pokemon elke afrigter het nie verander nie, al is, en Gym Leiers en Elite Vier sal steeds pokemon op hul finale evolusie vorm, om 'n uitdaging te verseker. As ek dink dit sal te dom wees, sal ek die Elite Vier spanne terugkeer na hul oorspronklike vorm, beweeg ingesluit. - Mededingers hou eerste pokemon: Dit verseker dat Mei / Brendan, en Wally, sal altyd hul eerste pokemon, en dit sal ontwikkel (indien moontlik), regdeur die spel. Soos vir Brendan / Mei, kan dit moeiliker wees, aangesien hulle nooit hul voorgereg finale evolusie in normale spel te bereik. - Redefine Handel Evolutions: Alle handel ontwikkelinge herdefinieer om 'n enkele wedstryd toelaat om die vorms normaalweg vereis skakel kabel ambagte te bereik. Die volgende evolusionêre wyse verander: Geen items - Begin. 36; Metal Coat - lvl.40; Rock King's - Moon Stone; Draak skaal - lvl.42; Upgrade - Begin. 32; DeepSeaTooth - Lae persoonlikheid; DeepSeaScale - Hoë persoonlikheid. - Begin met die nasionale Pokédex: Hierdie reël is net hier, sodat jy op hoogte van al die pokemon jy kan hou. [/ Verberg] In elk geval, af na die hoofstukke! Proloog: «Pokemon Emerald II: Rise of the Return of the Revengeance begin» SpoilerTarget "> Spoiler Insane Soul: Ag fok my ... & Gt; ontspan, het jy opgelei is vir hierdie soort van kak Birch: maar almal noem my die Pokémon Professor. Dit is wat ons 'n & quot noem;. Pokémon & quot; Hierdie wêreld is wyd bewoon deur wesens bekend as Pokémon. Ons mense leef blah blah blah blah. Insane Soul * begin verloor fokus *: Kyk op daardie neckbeard. En hy is reeds groot vir iemand wat beslis isnt oor 35. Watter soort lewe het hierdie man woon? & Gt; die boef lewe, natuurlik. Nou stil wees, dit is die beste deel! Birch: In elk geval, dis wat ek doen. En jy is? Insane Soul: WTF? Is hierdie man selfs ernstig? & Gt; top Lel & Gt; hy natuurlik trol, net saamspeel Insane Soul: Ek is 'n man! & Gt; noem jouself ButtStallion Insane Soul: Het jy nie lees nie? My naam is Insane Soul! Ek sal self een werklike mooi sodat jy kan sien .. Insane Soul: Die hel met hierdie! Die enigste 7 karakters lank! & Gt; gaan dan met AssBend Insane Soul: Ek sal gaan met IsnSoul! En vir spoed redes wat ek sal verwys na myself as My! Birch: Verkorting woorde is nie 'n effektiewe wyse van gepaste name in karakter bokse .. My IDGAF! * Kyk na Birch * En jou naam sal nou wees Neckbeard, vir komiese redes! Neckbeard: Dit is goed; En met dié slim gat opmerking, ons vrugbaar onderhoud is verby! Ek sal verwag jy later. Kom kyk my in my Pokémon Lab. * Vure krimp Ray * My wow. Dafuq gebeur? Hoekom is in 'n vragmotor? & Gt; jou skynbare «ma» sit jy hier. Terwyl jy beweeg uit, sy klop jy saam met 'n glas bottel en sit jy hier so sy kon partytjie hou in die voorste sitplek met 'n klomp van die ape. My: Hoe kan jy verwag dat ek belie - My opgehoop; Ek dink ek sal dit koop. Laat my net te hoor wat sy te sê het. & Gt; fok alles wat sy sê, shes 'n vroulike NPC wat 'n Gym leier of jailbait materiaal isnt. shes fokken waardeloos Ma: IsnSoul! Jou pa is op TV! My So ek het 'n pa nie? Minute gelede het ek niks, maar my eie bewussyn. & Gt; dat bottel moet jy outistiese gemaak. Net gaan sien jou babbelas vader * En dit is die einde van ons gesprek! Sluit by ons aan môre met ons spesiale verslag: "Hoekom is die PokéNav ondergang sosiale lewe?» * & Gt; teef net gesleep jy so hard, jou rep gegrawe na China seun My Skroef haar, laat ons aan ons mededinger & Gt; toon 'n paar respek vir sy vertraagde vrou. Probeer vra haar vir 'n bietjie koffie, dan sluip na die telefoon en bel die polisie My Miskien dis 'n bietjie bietjie te veel vir sulke mense? Ek bedoel, ek is die een whos praat met my eie gewete, en ek dont selfs weet of Im praat hardop of dink aan myself! Sover ek weet, kon Neckbeards vrou luister na alles Im sê reg n - & Gt; kyk uit, jailbait kom Mei: Ag, jy IsnSoul. Ek ... ek het hierdie droom om vriende met Pokémon regoor die wêreld. Ek ... ek gehoor het oor u, IsnSoul (...) Ek het gehoop jy sal lekker wees, IsnSoul, en dat ons kan vriende wees. Ek het jou net ontmoet .. & Gt; en dit is gek & Gt; dude, sy wil heeltemal die D. Sy al stuttery en kak. My Sy's 'n baba & Gt; so is jy, blykbaar. My * draai na Mei *: Dit is lekker byeenkoms Jy mag nie, maar nou is ek in 'n haas. Ek moet aan jou pa, prof Birch Neckbeard, sodat hy kan my iets gee. & Gt; ja, haar dogters hand * So gou as ek kyk na Littleroot, sien ek 'n klein dogtertjie huil en skree, so ek onmiddellik uit te voer in die rigting van haar vir 'n verrassing Dropkick * Dogtertjie: Daar is skrikwekkend pokemon buite! Ek kan hul krete hoor! Ek wil gaan kyk wat aangaan, maar ek het nie pokemon het. Kan jy sien wat gebeur vir my? My Sure, sal ek my nek sit op die lyn vir 'n paar random kind het ek net ontmoet. Naas, dit is nie asof ek het selfs 'n pokemon! Sommige anime logika is hier volgende .. * Sodra ek ingaan Route 101 * Neckbeard: H-Help my! Dit pokemon jaag my! Sy gaan af te byt my hals, my bloed drink, kou my ingewande en sê lelike kontak met my familie! & Gt; kyk na wat vetterige gaan My: Is jy ernstig om die plesier van hierdie oor-te-sterf persoon? & Gt; Thunder dye is aan die beweeg, donder dye is los! Neckbeard: daar! Kry een van die Poke balle uit die sak en gebruik dit om uit te roep 'n pokemon om te veg! My Gmf, so dit begin .. * Voortgesit * [/ verberg] Hoofstuk 1: «Eerste Bloed» SpoilerTarget "> Spoiler & Gt; maak die fokken sak! My Goed, in orde, laat ons sien wat hes hier het .. My Dit is alles ongelooflik sinistere .. & Gt; houndoom: As jy verbrand deur die vlamme dit skiet uit sy mond sal die pyn nooit weggaan nie. & Gt; gorebyss: Hoewel Gorebyss is die baie beeld van elegansie en skoonheid terwyl swem, is dit ook wreed. Wanneer dit prooi kolle, hierdie Pokémon voeg sy dun mond in die preys liggaam en dreineer die prooi van sy liggaamsvloeistowwe. & Gt; Hipno: Wanneer is dit baie honger, dit sit mense dit voldoen aan die slaap, dan verlustiging dit op hul drome. SpoilerTarget "> Spoiler & Gt; net saam met eeny, meeny, miney, moe My eeny, meeny, miney m - & Gt; * open Hipno se Pokeball * My: Ja, net saam met John Wayne Gacy. My Dit moet redelik maklik wees & Gt; aww yeah * Een solarbeam later * Neckbeard: O goedheid, baie dankie! Ek weet nie wat van my fisiese integriteit sou wees as jy nie het getoon! & Gt; dit is 'n baie integriteit vir net een man My Shut dit Neckbeard: As 'n beloning, ek dink jy moet die pokemon jy gebruik vir die eerste keer te hou! * Morpheus die Hipno by die party! * Neckbeard: Nou, gaan ontmoet my dogter, sodat jy die kak uit haar stryd haar kan klop! * As ek noord rondgeloop het baie pokemon gesien, en niemand gevang. Ek bereik Oldale Town, happende aan die ondraaglike stilte wat hierdie mense aan die wêreld gebring. Van die mense wat klein mark te bevorder om voetspoor kunstenaars wannabe, ek waag om Route 103, en die nederlaag van my teenstander, wat die jammerlike Houndour gekies * & Gt; sy indrukke by jou verbreding omtrek, nie in staat is om so 'n heerlikheid ignoreer. Sy byt haar lip rou, haar gedagtes gevul met onaangenaam gedagtes geen kind ooit moet weet. Durf jy, met jou "teenstander» loop om laboratorium haar vader aan en sê dat hy iets aan jou het, net soos sy. * Ontvang Poke balle en Pokédex * SpoilerTarget "> Spoiler & Gt; O kak, dis haar weer. Vinnige, net omdraai en stadig loop agter Mei se huis. & Gt; seker gedoen het, die hele ding eintlik My Nie nou nie. Ek kan nie regtig verduidelik die hele gedetailleerde ding, maar ek het om te gaan op 'n reis nou, op my eie, met my pokemon, en sonder die toesig van 'n volwassene. Ma: En hier is 'n paar drafskoene, sodat jy kan my aangesig vinniger GTFO! & Gt; wat 'n koue hart teef .. * Praat van koue hart * * Ice Queen die Snorunt by die party! * My Oh SPAIN, dit is een van die ergste pokemon ooit. & Gt; nie jouself te jaag. Onthou: beweeg word ook ewekansige, sodat so ver as jy weet, kan hierdie ding al elementele balke het. My opgehoop; Ek dink jy is reg ... My Ek verdrink in 'n see van ontsteld nou! * Soos my reis voortgesit, ek het in Route 102, en na 'n paar afrigter gevegte, het my derde kameraad * * Aristocat die Delcatty by die partytjie * My Scratch, mis en Conversion 2, 'n bietjie geluk Ek het & Gt; ten minste het jy STAB ROFLMAO * Slyp eindeloos teen die mindere woestyn, ek besluit om vorentoe te waag, en die stryd om die laaste opleiers op dié roete. Min het ek geweet, dat slegs sout voor gewag * My WTF? Groudon! & Gt; kalmeer, en onthou dat die beweeg is gerandomiseerde * As ek oorgeskakel na Aristocat, 'n kolossale Meteor Mash gemis, net weiding hare uit die pragtige wesens. Binnekort die 5 vlak verskil gemaak sy merk, en die kontinentale dier val op my voete, splooshing sy Exp. oor my pokemon se gesig * My O, sharpedo is volgende. & Gt; Skakel oor na Ice Queen. God weet wat sy nodig het 'n paar ervaring om weer gelyk te maak en kry 'n paar nuwe beweeg. * Sharpedo kom in, vinnig misbruik Outrage, terwyl Ice Queen net kon hoop verwarring self treffers en oorblywende skade Bind se. Na 'n ruk, is albei pokemon swaar hyg, met Sharpedo, verward, die voorbereiding van die volgende slag. As ek probeer om uit te skakel .. * & Gt; o die pokemanity! My opgehoop; Ek het net Ice Queen treffers hoop, en Sharpedo versuim. * Dit was seer self in sy verwarring! Die vyand se Sharpedo gebruik Verontwaardiging! Ice Queen flou geword! * My NOOOOOOOOOOOOOOOO * Aristocat klaar die werk, as ek koud, lyk Ice Queen's wat in my hande. Die ys, smelt van my warm trane. Dit was my plig om dit te bou 'n eerbare graf. En so het ek. * * Ek is nie goed met die betaling van opsigte nie bied afskeid. Bereiking Petalburg City, ons op pad na die gimnasium, wetende Norman sou daar wees * & Gt; watter soort kind verwys na sy ouer deur sy eerste naam? My opgehoop; Ek kan nie eens onthou die ou goed, is my kop nog steeds bars uit dat sucker punch bottel treffer. * As ek geloop, het ek 'n warm welkom, soos die een wat net 'n semi-hede, naweek pa kon gee * Norman: Seun, ek het nie verwag om te sien jy afronding rondom hierdie dele. Maar aangesien jy jou pokemon, dink ek jy brandende deur al die onafhanklikheid stadiums, reg? ahahah & Gt; Waarom is hy geklee in sport broek, is dit Sondag reeds? En hoekom sou jy bruin fontkleur gebruik? Is dit omdat hes 'n shitty vader? Onbekende Boy: Heh, mnr Norman. Ek is hier om my eerste pokemon kry .. My Wie is hierdie kind? & Gt; Ek weet nie, maar hy lyk 'n bietjie vlesige, vir iemand genoem Wall-E Wall-E: Ek wou my eie pokemon, so ek kan myself te ontwikkel, terwyl die geniet van maatskappy, en bereik 'n afrigter status soos joune! & Gt; man, wat 'n gat Licker Norman: Dit is nogal in orde. Ek sal julle 'n huur pokemon gee, en my seun hier sal jy leer hoe om 'n wilde een op jou eie te vang. My Moenie sê dit, dammit. Ek sweer aan God, ek wil fokken .. SpoilerTarget "> Spoiler * As ons terug na Route 102, die grond skud, soos die massiewe kaiju stap na die lang gras. Wall-E het ingespring en wag vir iets om te reageer. Sy eerste pokemon .. * * 'N wilde Poochyena verskyn! * & Gt; ernstig? My kon nie makliker wees, ek dink jy weet wat om te doen Wall-e! Wall-E: Right! Tyranitar! Gebruik Hyper bundel! & Gt; o shi - My Riight. Dit lyk meer toepaslik! * Met 'n Pak, was Poochyena reeds op die randjie van die dood. Met sy maer arm gooi Wall-E die bal, en vang die hyg hond * Wall-E: Yay! Ek het dit gedoen! Kyk na my super sterk pokemon! Nou kan jy, mnr IsnSoul, kan jy my terug na die gimnasium te neem? My Jammer kind, maar ek het om te sorg vir my eie belange omsien nie. Wall-E: B-maar nag is reeds kom, en im soort moeg & Gt; dit is nie soos hy 'n Tyranitar of enigiets SpoilerTarget "> Spoiler * Ek onder leiding van Route 104, nooit geweet het dat ons lyding net begin * * Volgende hoofstuk: 'n openbaring en ons eerste Gym Badge * [/ verberg] Hoofstuk 2: «Voices» SpoilerTarget "> Spoiler * Vordering in my pad, vind ek myself eensaam, nog nie alleen nie. 'N leemte het oorgeneem my gedagtes, en die gewete wat my keer verkleineer was nou stil, asof dit was die wag vir 'n soort van gebeurtenis te aktiveer ... Skielik, 'n geskreeu gaan deur my kop, oorverdowende, en sonder 'n bron te identifiseer ! Dit raak al hoe meer ondraaglik, my oortromme oor te bars. In 'n skuif van desperaatheid, het ek uit my pokemon, dink 'n soort van pokemon is die gebruik van Super en dat hulle hom kon verslaan voordat ek verloor het. Sodra hul figuur toon, die skree stop, en die pyn verdwyn. * My Wat was dit? Morpheus: Dit was die opstanding. My Wat is Judge - SpoilerTarget "> Spoiler My wag nie! HET jy al gepraat? Morpheus: Ek het nog altyd gepraat. Dis net dat jy nou in staat om my te hoor, te danke aan die opstanding is. My Ok. Maar wat is die opstanding? Morpheus: Die oordeel is 'n kreet om vrede in tye van oorlog. Of ten minste, wanneer 'n oorlog is gou om te ontvou. My opgehoop; Ek-Ek verstaan ​​nie. Morpheus: Ek weet. Ek het nie verwag dat jy dit verstaan ​​nie dadelik nie, maar met verloop van tyd. My So, waar is hierdie oordeel? Morpheus: Die oordeel is oral. Dit is oral om ons. Selfs nou, in hierdie baie roete. Jy kan dit sien as jy kyk uit vir daardie lappie gras of wanneer jy op jou Pokédex. Jy kan dit voel wanneer jy gaan na die PokeCenter. Wanneer jy na die PokeMart. Wanneer jy uit te daag 'n afrigter. Dit is die wêreld wat oor jou oë vir julle verblind van die waarheid het getrek. Dit is die wêreld wat oor jou oë vir julle verblind van die waarheid het getrek. & Gt; praat oor Matrix verwysings My Jy is nog steeds hier huh? In elk geval, wat die waarheid? Morpheus: Dat ek en jy gelyk is, IsnSoul. Pokémon en die mens. Soos almal rondom jou ouderdom, is jy gebore in slawerny gebring deur die mense voor julle. 'N gevangenis wat jy nie kan proe of sien of kontak. 'N gevangenis vir jou gedagtes .. My Oh my God, ek voel so deurmekaar. Wat beteken dit alles beteken? Aristocat: Kom nie dinge jaag. Morpheus, gee hom tyd om dit alles te verteer. My Jy kan ook praat? Aristocat: Alle pokemon kan praat, IsnSoul. Moenie bekommerd wees nie, jy sal gou daaraan gewoond te raak. * Sukkel my manier om Petalburg Woods, ek teëkom die eerste wilde pokemon van hierdie roete. Omastar gekyk Aristocat in die oë, en binnekort begin om weg te truuk. Hulpeloos, dit voortgegaan om Trick gebruik, soos Aristocat stadig weggeneem sy gesondheid, net genoeg vir 'n Poke Ball. Maar dan.* SpoilerTarget "> Spoiler * Wild Omastar gebruik Explosion! Wild Omastar flou geword! * [/ Verberg] My Dis okay. Dit het net die helfte van sy gesondheid. Ek sal maar net moet terugkeer na Petalburg se Sentrum .. & Gt; onthou: as jy gaan deur die gras, loop jy die risiko om 'n ander wilde ontmoeting, maar as jy gaan deur die sand, kan jy uitgedaag. My Wel Trek jou skoene uit, cuz ons gaan na die strand. My: Wel, kak. Aristocat: Ek kan met hom handel. * Met 'n artistieke Spring na die slagveld, Aristocat begin krap die Spinda herhaaldelik, net om die reaksie van 'n Gesprek 2, voor die staatsgreep die genade, Spinda staan ​​op sy kop, en begin spin rondom. * Morpheus: Dis Hitmontop se. IsnSoul, skakel haar uit! Aristocat: Dis te laat. Kan wees. Miskien sal ek in staat wees om dit te neem & Gt; Ek bid vir jou, Pussycat * Die vyand se Spinda gebruik Drie Kick! 'N Kritiese treffer! Dit is super doeltreffende! 'N Kritiese treffer! Dit is super doeltreffende! Dit is super doeltreffende! Aristocat flou geword! * Aristocat: IsnSoul. Aangesien jy my gevang het op pad 102, ek het geweet jy vir groot dinge bestem was. Weet dat ek sal bly deur jou kant. In die gees .. & Gt; * ineenkrimp versterk * * Later, by die ingang van Petalburg Woods * Morpheus: IsnSoul. My Dit was my skuld, Morpheus. Morpheus: Nee, nee, nee .. My opgehoop; Ek het haar verblyf in As ek nie wil hê sy moet Exp kry.. Morpheus: Dit was niks wat jy gedoen het. Ons moet voortgaan. & Gt; laat net sny die film verwysings vir 'n rukkie My Dit moet dit doen Morpheus: Mag sy in vrede rus .. * By verdere gewaag in Petalburg Woods, het ons oor 'n goed geklede man met 'n groen pak en 'n uitdagende blik * Onbekende man: Ek is regtig lief vir dat pokemon. My Lyk ek soos iemand wat dra geëet rond soos 'n vuil hippie? & Gt; sy wil dat die man op Tosh.0 My opgehoop; Ek doen nie eens .. & Gt; wtf is jy nog hier doen, is jy net gaan hou in gesprek met hierdie vreemde dude in 'n paar bosse. En kyk, hy het 'n paar maatskappy, praat oor 'n Double Team * Die man was geklee in 'n pragtige manier, en my uitgedaag om die besit van wat die man in 'n groen gedra. Moltres het gou af, en die man het weggehardloop om my volgende bestemming: Rustboro City. Hy is kort daarna gevolg deur die man in die groen. * My span Aqua. Devon Co Soveel name onbeantwoord gelaat .. & Gt; fok daai kak, kom ons vang ons eerste pokemon in hierdie grasshole * Lepi die Caterpie by die party! * * En so is ons span gegroei, self bou totdat Rustboro * * Sanji die Hitmonlee by die party! * My Cool. Kom ons kyk wat hy het! & Gt; hey, ten minste het jy 'n Jolly Nature! SpoilerTarget "> Spoiler * Rustboro staan ​​hoog, en nog nie geïndustrialiseerde. Die hele stad is gebou in klip, meestal basalt en marmer, en dit seker voel lekker om 'n plek waar die oproep vir gevegte een of ander manier is vervang met die besige daaglikse lewe van die burgers sien. Maar ons kan nie bly vir 'n lang. 'N vinnige besoek aan die Pokecenter en ons was gou sukkel ons pad weer op pad na Rusturf Tunnel * * Juggernaut die Rhyhorn by die party! * * TANUKI die Zigzagoon by die party! * * Maar, helaas, ek kan nie tot blydskap bring uit die teenwoordigheid van 'n goed gebou span vir 'n lang. Lepi het terwyl hy probeer om afweer 'n Politoed wat net toevallig Rock Slide weet, terwyl Sanji se verdediging die aanslag van 'n bepaalde duo nie kon staan ​​.. * * En TANUKI was die slagoffer van die ergste soort manier in 'n Nuzlocke om te sterf: gif * & Gt; te sleg nie, het hy Hyper Fang en Hi Spring skop. Juggernaut: Meester Soul .. My Juggernaut, ek kan jou hoor! Juggernaut: Ek weet, Meester Soul. Aangesien daar is net twee van ons beskikbaar vir nou, miskien kan ons opleiding begin harder. My Jy is reg. Kom ons kyk wat jy kan doen & Gt; dit is so fokken soet. So kan hy enige pokemon hy het 'n vlak voordeel teen OHKO! My Dis nie so eenvoudig nie, moenie vergeet Rhyhorn het 'n paar algemene swakhede. My Goed, kom ons rol. * Na 'n goeie bedrag van die maal, Juggernaut kon leer poeier sneeu en vuur ontploffing, wat die voorbereidings vir die komende stryd verseël * Roxanne: Hotheadedness sal jy niks beters onder die slagveld te doen! * Roxanne uitgestuur Jumpluff * My Goed, Juggernaut, gaan voort! Jumpluff: Kan jy 'n erger tik teen my, Rhyhorn? Juggernaut: Tipe matchups is soos krag vlakke. Jumpluff: O ja, hoe is dit? Juggernaut: Hulle is bullshit. Morpheus: Ek sal die volgende een te neem. My Dankie, Juggernaut. Juggernaut: Dit is niks, meester siel. Ek is bevrees dinge sal nou 'n bietjie moeiliker te kry. Morpheus: Ugh. Juggernaut, ek is bang sy jou tyd om te merk in.


No comments:

Post a Comment